Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2016

Dreams Start by Believing

Imej
When the broken and hurt were left unsaid, art giving the soul a voice for freedom and expression.... hmmm besides an art can give my soul; melody and rhythm, it can also purifying my heart, uphold my voice & healing my pain.  Lamanya tak melukis. Lama sangat.  Conteng tu memang selalu, tapi lukis betul2 atas sketchbook atau melukis guna digital art sambil senyum sorang2 sebab puas dengan lukisan picisan sendiri (yang perasan sendiri dan sambil bubuh caption yg memujuk hati) tu dah lama sangat tak buat.
Bismillah, Pada suatu hari, aku download kembali PaintToolSai nak kembali menari eh eh menconteng.


ahha~ gambaq atas ni, 30.6.2016. setelah beberapa hari aku doodles. sebab apa lama? sebab masa tu aku doodles masa bermusafir dari Perak ke Nilai nak pi hantaq report latihan industri (intern) kat USIM.  Takpalah bab musafir tu, nanti aku cerita kat entri lain insyaAllah

Untuk pengetahuan entaorang (hangpa/anda sekalian)  Hehe, sebenaqnya elok-elok lepas habis lukis haritu, ana terus uploa…